حرفای مامان فرناز و بابا مهدی با آقا رادین

حرفای مامان فرناز و بابا مهدی با آقا رادین

مامانی و بابایی
مامانی و بابایی

به وبلاگ من خوش آمدید


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حرفای من با مامان فزناز و بابا مهدی و آدرس mamanobaba.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

سلام عزیز دل مامان و بابا

پسمل بابا خوبه؟؟؟

سلام به پسر عزیزم مرد دلاورم

سلام دختمل یا پسمل گلم

سلام عزیزم

سلام به بابایی خوب خودم

سلام بابایی

سلام بابایی خوبی

سلام مامانی سلام بابایی

چطور کفر مامان رو در بیاریم!

پسمل یا دخمل عزیزم بابایی میخواد باهات حرف بزنه

نويسندگان

مامانی و بابایی

پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 16880
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


سلام عزیز دل مامان و بابا

خوبی گلکم،

الان با مامان نشستیم و این متن را با هم برات مینویسیم.

راستی یه خبر دست اول دارم برات عزیزم. بالاخره بعد از کلی گشتن و سبک و سنگین کردن همه اسمای زیبا یه اسم کوچولوی قشنگ برا گل پسرمون انتخاب کردیم.

"رادین" یعنی جوانمرد و آزاده، ایشاالله وقتی که بزرگ شدی مثل اسمت بشی و اسمت رو دوست داشته باشی. این تنها یادگاری از من و مامانه به رادین عزیز که تا آخر عمر همراهشه. امیدوارم خوشت اومده باشه عزیز دل مامان و بابا.

راستی رادینم میدونی امروز چند روزت شده؟ امروز دقیقا 149 روزه که تو وجود داری و تازه یه چند روزه که تکون خوردنات شروع شده. رادینم مامان کلی با تکون خوردنات حال میکنه منم حست کردم عزیزم. با دستت زدی کف دست بابا "ای ول مرد من"

راستی رادین میدونی اسمت تو چه روزی انتخاب شد؟؟ روزی که بابا خیلی خیلی دوسش داره!! روز نیمه شعبان ( شنبه ساعت 12 ظهر 16-07-2011 ) واقعا روز عالی ای بود مبارکت باشه.

یه چیز دیگه عزیزکم، من و مامان خودت میدونی که چند روزیه داریم برات قصه میخونیم؟ خوشت اومده؟؟؟ دوسشون داری؟؟؟

رادین گلم پسرم میخواییم بریم کاری نداری عزیزم؟

فعلا خدانگهدار رادین جان،

مامان و بابا

 

 

دو شنبه 27 تير 1390برچسب:,

|

پسمل بابا خوبه؟؟؟

سلام عزیزم از این هفته میخوام یه سری اطلاعات در مورد شما و امثال شما تو این وبلاگ قرار بدم تا شاید من و شما و دیگران بتونمیم استفاده کنیم:

هفته 20 بارداری:

کودک:

- وزن شما به 320 گرم رسيده است. طول بدنت نيز از فرق سر تا باسن برابر 16.5 سانتي متر و از فرق سر تا پاشنه پا به صورت كشيده و صاف حدود 25 سانتي متر است.

-ابروها و پلکهای شما کامل شده اندو شما بیشتر چشمهاتون را حرکت می دهید.

-شما به برنامه روزانه و کارهایی که ممکن است والدین داشته باشند توجه نمی کنید؛ پس اگر هنگامی که در شب آماده خوابیدن بودیم و شما تکان خوردن را آغاز کردید، نباید تعجب کنیم .

-حرکت چشم شما را می توان در سونوگرافی دید.

مادر:

حالا حرکات زیبای جنین چونان قدمهای نرم یک مولود الهی مژده رسیدن را به تو می دهد، آری انتظار به سر خواهد رسید!
به طور حتم مدتی است که حرکات جنین را احساس می کنی. جنین چند بار در روز حرکت می کند. آدم کوچکی که در درون تو زندگی می کند به طور مداوم علامت می دهد که وجود دارد. به طور حتم حرکات جنین از این به بعد بخشی از زندگی تو است. حس کردن حرکات جنین هم خوب است و هم بد، به این معنی که اگر تکان نخورد نگران می شوی که چرا ؟ و اگر هم مداوم حرکت کند ممکن است که خسته شوی و بخواهی که کمی آرام شود. این که مادر حرکات جنین را حس می کند به این بستگی دارد که جنین در چه موقعیتی قرار دارد و همچنین جفت در چه موقعیتی قرار دارد، لگدها ی جنین به چه سمتی است و به چه شدت قوی است. اگر صورت جنین به سمت کمر باشد و حرکت کند مادر نمی تواند حرکت جنین را به اندازه ی وقتی که صورت جنین به سمت شکم باشد و حرکت کند حس کند. اما باید به یاد داشته باشید که بچه ها متفاوت هستند و نمی توان این جنین را به طور نمونه به خواهر و یا برادرش یا با جنین یک مادر دیگر
منبع:www.vatandar.com

پدر:

و کماکان پدر بچه چاق و چاقتر میشود

 

دو شنبه 20 تير 1390برچسب:,

|

سلام به پسر عزیزم مرد دلاورم

یه مدتیه که میدونیم بابا پسر دار شده و هر روز با اینکه میدونم چه سختیا و مشکلاتی منتظرمه به امید قشنگیایی که تو قراره برام بیاری چشم براهت نشستم.

ما ماهی یه بار میاییم میبینیمت و بهت سر میزنیم. راستش فهمیدم یکم از همون اولش به مامانت رفتیو محیط خوبی برا خوابیدن خودت درست کردی. آخه پسرم تو الان از کجا فهمیدی که میتونی از  جفتت به عنوان بالش استفاده کنی هان؟؟!!!

خب بگذریم امروز اومدم پیشت تا باهات یکمی حرف بزنم. میدونی امروز 135 امین روز زندگیته و حدودا 145 روز دیگه میگیرمت تو بغلم (اگه زنده بودم).

پسرم دیروز سالگرد ازدواج من و مامانت بود و ماما ن مریم و بابا احمد برامون کلی کادو گرفتن و جشن گرفتن و ...

امیدوارم سال بعدی این جشن یه مهمون ویژه داشته باشه و اون پسر گلم باشه. یه چیز جالب برات بگم عزیزم، من تو تمام عمرم ریش و سیبیل نذاشتم و لی نمی دونم حکمت چیه که همیشه جور میشه که برا مراسمای مربوط به ازدواجم مثل حنا بندون، عروسی و حالا سالگرد ریش داشتم و جالبتر اینکه دست خودمم نبوده!!!

تنها از خدا میخوام پسر حرف گوش کنی بشی و بتونم اگه زنده بودم تو تربیت تو تمام تلاشم رو بکنم و این تنها هدیه منه به تو.

پسرم میدونی بابایی خیلی دوست داره و از وقتی که فهمیدم قراره مرد زندگی بشی به فکر فرو رفتم که مسئولیتم در مورد تو بیشتره و بایستی تو تربیت تو خیلی از موارد و اینده نگری ها را برای مقابله با مشکلات بهت اموزش بدم که حتی خود من هم اعتراف میکنم بعضیاشو بلد نبودم و حسرتشون رو خوردم.

پسرم زندگی تشکیل شده از انتخاب های تو. این ا نتخاب ها باعث میشن بتونی لحظات شیرین یا خدایی نکرده تلخی داشته باشی. اگه بتونی قدرت تصمیم گیری بالایی داشته باشی میتونی ایندتو تضمین کنی و کمتر در مشکلات روزگار فرو بری. و اینو بدون که اگه روزی یه مشکلی برات پیش اومد نتیجه انتخاب اشتباه در قسمتی از زندگیته. همیشه قبل از حرف زدن تا 10 بشمار و مرور کن که این حرفت رو داری به کی میزنی، اثرش چیه. سعی کن کار بیهوده انجام ندی و متدهایی هست تو زندگی که توانایی شناسایی کارهایی که ارزش افزوده ای برات نداره رو شناسایی کنی. میدونی بابات دکترای برنامه ریزی تولید میخونه. من امیدوارم بتونم وقتی مردی شدی بهت روش هایی را یاد داده باشم که بتونی زندگی نابی در اینده داشته باشی. وقتی محصولات و تولید یه کارخونه که هیچگونه هوشی نداره با برنامه ریزی به سمت ناب میره چرا انسان ها از این متده برا زندگیشون استفاده نکنن؟؟!!

خب همشو که الان نمی خوام بهت بگم که ولی پسرم  امیدوارم مثل خیلی پدر و مادرا در حق تو و دیگران خیانت نکنم و با روش های تربیتی مناسب باعث افتخار پدرت بشی. دوست ندارم با تربیت غلط هم زندگی خودت و هم زندگی کسانی که با تو زندگی میکنن خراب بشه.

برات تربیت صحیح و عاقبت به خیری در هر دو دنیا ارزومندم

پدرت مهدی

11 ژولای 2011

دو شنبه 20 تير 1390برچسب:,

|